ÖN BİLGİLENDİRME KOŞULLARI
Ticari Unvanı : NUR KALAY TASARIM TEKSTİL İTHALAT İHRACAT TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adresi : Kazlıçeşme Mahallesi Asım Kazancıgil Cad. Tekstilport İş Merkezi B Blok No: 38 Bao Zeytinburnu/İstanbul
Telefon : [+905537828089]
E-mail : [info@nurkalay.com.tr]
İşbu Ön Bilgilendirme Formu, NUR KALAY TASARIM TEKSTİL İTHALAT İHRACAT TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ’ne (“NUR KALAY/Satıcı”) ait https://www.nurkalay.com.tr/ alan adlı websitesinden tüketici (“Alıcı”) tarafından gerçekleştirilecek olan satış işlemlerine yönelik hazırlanmış olan Mesafeli Satış Sözleşmesinin ayrılmaz bir ekidir, ilgili mevzuat hükümleri uyarınca yapılması gereken tüm bilgilendirmeler bütün ayrıntılarıyla Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer almaktadır. Alıcı, işbu Ön Bilgilendirme Formu’nu okuduğuna ve anladığına dair sunduğu beyan, kabul ve taahhüt ile Mesafeli Satış Sözleşmesini okuduğunu ve anladığını da beyan, kabul ve taahhüt etmektedir.
İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nun konusu, Alıcı ile Satıcı arasında geçerli olan Mesafeli Satış Sözleşmesine ilişkin Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca bilgilendirilmesidir. Ayrıca, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca 5.maddedeki hususlara ilişkin bilgiler işbu Ön bilgilendirme Formu’nda yer almaktadır. Alıcı, Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesine ilişkin bilgilere dilediği zaman web sitesinden erişebilir.
İnternet Sitesi [https://www.nurkalay.com.tr/] ifade etmektedir.
Alıcı’nın bilgi girişi sırasında meydana gelen hataları önlemek adına işlem rehberine ulaşabilirsiniz.
Herhangi bir konuda yaşayacağınız aksaklıklar için [info@nurkalay.com.tr] e-posta adresi üzerinden tarafımıza iletişime geçebilir veya [+905537828089] telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz
Siparişi ve/veya ödeme işleminizi tamamladıktan sonra bilgilerinizde herhangi bir hata fark ettiyseniz Müşteri Hizmetlerimiz ile yukarıdaki telefondan veya e-posta adresi üzerinden irtibata geçebilirsiniz.
Alıcı, sözleşmeyi onayladığı takdirde, sipariş verdiği Ürün(ler)'in bu sayfada belirtilen bedeli ve masrafları, seçtiği ödeme yöntemi ile tarafından tahsil olunur.
Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının teslimatın yapılmasını istediğiniz adrese yakın bir şubesi olmaması durumunda Ürün’ün bildireceğimiz yakın bir diğer şubeden teslim alınması gerekmektedir.
Siparişinizin paketleme esnasında zarar görmesi (satışa uygun olmaması) ve ikinci bir stoğun bulunmaması halinde tarafımızın siparişi iptal etme/ücret iadesi yapma hakkı mevcuttur. Konuya ilişkin ayrıntılı bilgi ve Alıcının tüketici olarak cayma hakkı aşağıda açıklanmıştır.
Alıcının talebi doğrultusunda cayma hakkının kullanılması yerine, tekrardan istek oluşturulabilir ve stok oluşana kadar sözleşmenin ifası ertelenebilir.
Şikayetlerinizi ve önerilerinizi yukarıda yer alan e-posta adresi ve telefon numarasına kayıtlı destek hattı üzerinden iletebilirsiniz. Soru, cevap, öneri ve şikayetlerinize en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır.
Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Sözleşme konusu ürün veya ürünlerin vergiler dâhil satış fiyatı aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.
Ürün Açıklaması |
Adet |
Birim Fiyatı |
Ara Toplam |
Teslimat Ücreti |
|
||||
Toplam: |
|
|||
|
|
|
Ödeme Şekli :
Teslimat Adresi :
Fatura Adresi :
Aksi açıkça belirtilmediği takdirde, teslimata ve ürün iadesine ilişkin masraflara Alıcı katlanmaktadır.
Satıcı sözleşme konusu ürünü sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
Sözleşme konusu ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.
Satıcı, Alıcı’nın hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde (cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler dışında) sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve Alıcı’nın cayma bildiriminin Satıcı’ya ulaşması tarihinden itibaren 14 (on dört) günlük yasal süre içerisinde Satıcı ücret iadesinin gerçekleştirileceğini kabul ve beyan etmektedir.
Kanunen cayma hakkı olan durumlarda, cayma süresi içinde malın özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanılmadığı için meydana gelen deforme ve bozulmalardan kanun gereği Tüketici sorumlu olup bu sebeple Ürün’e ilişkin cayma hakkını kaybedebilir.
Cayma hakkı bildirimi yukarıda belirtilen iletişim araçları kanallarıyla gerçekleştirilecek yahut yukarıda belirtilen adrese gönderilecek iadeli taahhütlü mektupla gerçekleştirebilir.
Satıcı, 14 (on dört) günlük yasal süreyi aşmamak kayı ile cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren süresi içerisinde bedel iadesi işlemini tüketicinin satın alma yöntemine uygun olarak gerçekleştirecektir.
Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürün teslimat bedeli Alıcı tarafından karşılanır.
Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde Satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir.
Satıcı ürünün ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan Alıcı’ya bildirir. Bu takdirde Alıcı siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcı’nın siparişi iptal etmesi halinde, 14 (on dört) günlük yasal süre içerisinde ödenen ücret geri iade edilecektir.
Alıcı, bir tüketici olarak, Satıcıyla arasındaki uyuşmazlıklar için Tüketici Hakem Heyeti’ne ve Tüketici Mahkemesi’ne başvurup hukuki yolları kullanabilir.